besöksrekord

Jag tror jag haft besöksrekord på besökare. Under en kur. Mot hela förra sjukdomstiden. Jag tror faktiskt det. Ganska fantastiska vänner jag har. Sedan har vi ju Doris den här gången också. Det är lite gulligt. Jag kan fortfarande inte fatta att hon köpte en julklapp till mig. Så jävla snäll våran Doris. Sedan är jag jätteglad att mina två favorit 93or sov hos mig i lördags. Det var också helt underbart av dom. Även fast jag kunde varit utan Ebbas chips ätande just då. Men det var det värt. För jag fick ju en gaylordsanta.. Och sedan har vi ju också dom där fina pojkarna som kom i lördags. Jag var jättechockad. Hade verkligen ingenaning. Men det var jättekul att dom kom och stannade otroligt länge måste jag säga haha. Plus att dom hade med sig godis och en julblomma! Martina var här med Musen också lite snabbt. Det var väldigt jobbigt för jag var otroligt slut i hela kroppen men det gick bra tillslut. Efter sex nätter här på Q84 ska jag nu få åka hem och det känns också underbart!

Kommentarer
Postat av: mikkis

Fan vad roligt! Hoppas att du får en bra jul :) Så får man kanske se dig efter jullovet ;)´

pussar och god jul :D

2009-12-23 @ 12:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0