fyfan!

Allt känns så mycket värre den här gången. Vet inte varför. Kanske för att allt gick så snabbt sist att jag inte hann tänka. Fast allt går jävligt snabbt nu med. Helvete vad jag vill vänta med operationen till efter nyår. Börjar bli riktigt nervös nu. Jag vill verkligen inte ha cellgifter igen. Jag orkar inte. Hoppas på att jag får interferon sprutorna ist. Skulle kännas så mycket bättre och jag får gå kvar i skolan med mina kära 93or. Just nu vill jag bara att det ska bli onsdag och ha matteprovet gjort så jag kan börja tänka på annat. (Inte för att jag tänker speciellt mycket på provet men iaf.) Men att ha onsdag en så där halv fyra- fyra skulle vara toppen! Kan någon fixa det tack? Då borde jag fått  veta hur min framtid ser ut och jag vill verkligen veta nu. Kan inte vänta. Om det vore ännu längre fram skulle jag fan hinna gå under.
Förresten börjar jag få ont lungan. Vet inte om jag inbillar mig. Men jag stör mig som fan på det. För att klara mig tills imorgon blir det massa musik och flera sms till vänner. Det här ska gå - Det MÅSTE gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0