gårdagen

Igår genomförde jag kanske inte min direkt brainigaste idé. Men tro mig, ibland har jag dom där smarta ideérna också. Klockan var väll kanske sex på kvällen och jag hade tröttnad totalt på att sitta still i samma säng som jag redan suttit i nästan hela dagen. Om det är någonting jag inte klarar av så är det att bara sitta och inte göra någonting. Så jag bestämde att jag och mamma skulle gå till Pressbyrån i huvudentren till KS. Bara det att jag orkade knappt stå upp som det var för att jag hade så ont. Men jag ville inte  bara ligga där. Det slutade med att vi kom tillbaka till mottagningen (dagvården) vid kvart i sju tror jag. Allt var stängt och tyst när vi kom förutom några små läkare. Och medans vi var ute ringde det en läkare och frågade vart fan vi tagit vägen tom. haha. Vi hade varit borta i 45 min på något som borde tagit max tio. Sedan slutade kvällen med att vi fick sova kvar här avdelningen. Jag hade för ont för att åka hem. En sak till jag stör mig på som fan är när läkarna frågar vad jag vill ha för mediciner. Hur fan ska jag veta det?! Men vilken normal människa som helst fattar väll ändå att alvedon inte hjälper så jävla bra när man inte ens kan stå upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0