inför fastan/mellis med Ebba2

Idag var jag på ett möte i huddinge. Det gick bra och jag tror jag gör rätt val när jag bestämmer mig för att göra ovarialbiopsin. Är lite nervös inför narkosen som vanligt dock. Efter mötet åkte jag till skolan,  woho! Det var jättekul i skolan idag. Kanske för att jag inte varit där sedan i torsdags. Fick potatis till lunch tom. Det var bra. Behövdes. I skolan fick jag en present av Doris. Den ska jag öppna med Julia och Ebba på lördag på pyjamaspartyt. Blir asbra. Jag undrar verkligen vad det är jag ska få av Ebba. Blir snart tokig. Efter skolan kom pappa och hämtade mig och Ebba. Sedan drog vi hem till pappa och handlade mellis på statiol. Det blev lite chips, Ben & Jerrys och andra braiga grejer. När vi var hemma låg vi i min säng, åt och lyssnade på musik. Allt var bara så bra. Precis vad jag behövde. Jag känner mig inte lika yr längre men verkligen inte normal än. Därför är jag lite extra nervös inför imorgon. Att sövas igen innan jag återhämtat mig helt än känns inte så jävla bra.

Kommentarer
Postat av: mikkis

Vad roligt det var att se att du kunde gå till skolan idag :)

2009-12-15 @ 22:13:48
URL: http://myyslii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0