oväntat besök..

Idag fick jag väldigt oväntat besök. Helt plötsligt får jag ett sms av en person som jag inte har i min kontaktlista. Den frågar vilken avdelning jag ligger på, hm.. Jag frågar vem det är och svarar Q84. Det var Jakob i min klass. Väldigt random. Sedan frågar han vilket rum jag har. Rum 12. Sedan knackar det på dörren. Fyfan vad jag blev chockad när Jakob, Gabbe, Love och Alex kommer in i mitt rum. Det var bland det konstigaste jag varit med om måste jag erkänna. Dom var så söta när dom kom in. Hur fan dom kom på idén att hälsa på från början har jag ingen som helst aning om men det var väldigt roligt. Dom var kvar hela eftermiddagen tills Love var tvungen att åka hem för att äta. Jakob, Alex, Love och Gabbe är förövrigt några killar i min klass. Nu väntar jag på nästa besök som varit planerat väääldigt länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0