på sjukan

Sitter på rabiesavdelningen Q80. Hatar Q80. Man får inte lämna rummen. Hatar. Jag känner mig jättehandikappad när jag sitter fast här. Man måste ringa på sköterskan om man vill ha vatten. Det är sjuktjobbigt. Man kan inte göra någonting. Men sjukt nog har dom feta tv:n här mot Q84 som fortfarande har gamla tjockisar som sitter i taket. Jag menar här på rabies så sover man oftast inte över längre än 2-3 dagar. Eller jo, iof jag var här en månad i sträck men jag var ju lite speciell då då. Jag var här så länge att hela rummet började lukta desinfektionsmedel. Nu väntar jag på en läkare som aldrig kommer. Sköterskorna fick inte ta fler prover innan han kommit. Det är ganska patetiskt om jag måste vara kvar bara för att få antibiotika tre gånger om dygnet. Jag behöver ju inte dropp eller något annat skit så varför kan jag inte bara komma in när det behövs?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0