rum 22

Nu har jag duschat med den där jävla svampen som ska ta bort alla bakterier. Inga bra minnen där inte. Nu är allt klart för ikväll. Nålen är satt och jag har mätt och vägt mig. Blodprover är tagna till imorgon och blodtryck mätt. Min syresättning var 95%. Man brukar ha 99% kanske. Nu lyssnar jag på min och Ebbas låt och tänker tillbaka på natten som var. Det känns så länge sen redan. Hold me tight, dont say a word. Egentligen är den så jävla kass men den är ändå så vi haha.

Varje rum har en speciell tavla. Rum 22 är bland de tråkigaste. Men det är ändå ganska fint och mysigt. Men jag vill ha mitt dockrum. Det enda som man orkar göra när man är riktigt sjuk är att kolla på väggarna. Tur att jag inte är där. Att jag inte är så sjuk. Men om man blir så sjuk har man tur. Det finns en läskig tavla man kan kolla på. För den är fan riktigt creepy ska ni veta. Men jag vill aldrig hamna där igen. På det stället då allt man orkar är att kolla på helt sjuka tavlor. Dockrummet är bäst. Där finns det fina gardiner med dockor på. Fast dom är också creepy. Det känns som om dom kollar på en. Läskigt värre. Men det värsta rummet är trärummet. Det är en massa äckliga grenar på väggarna typ. Skumt som fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0