yrsel och illamående

Operationen blev framflyttad. Långt. Jag är fortfarande yr och mår illa. Ont har jag också. Nu borde jag vart hemma. Får åka hem om jag vill. Men jag orkar inte. Betyder det att jag blivit stor? Vet mer? Min första kur någonsin slutade vid tolv/ett på natten. Efter fem dygn på sjukan hade jag fått nog och tvingade med mamma hem. Vi var hemma vid tre tror jag. Men det var det värt. Orkade verkligen inte med en natt till på sickhouset. Jag mådde så dåligt då. Det där med att inte orka göra något annat än att stirra på väggen, jag var där idag. På det stället man verkligen inte vill vara på. Nu ska jag försöka sova lite. Droppet har äntligen tagits bort så jag slipper iaf helvetesmaskinen inatt. Och Marika du har rätt fyfan vad det såg ut som en daggmask. Nu blir nog Göran stolt att jag pratar om daggmaskar. Jag ska försöka gå till skolan imorgon. Det vore så skönt. Synd bara att alla mina böcker är gömda någonstans i huset sedan festen. Problemet är att jag inte kommer ihåg vart.
Tack för alla fina kommentarer dom gör min dag.

Kommentarer
Postat av: mikkis

hoppas du kan gå till skolan! :D

2009-12-15 @ 06:55:48
Postat av: marika

eller hur! daggmaskar!

försök tänka att de är.. söta? typ.



tänker på dig vännen! <3

2009-12-15 @ 07:57:43
URL: http://maikan.blogg.se/
Postat av: Risensbloggfolket

Vi tänker på dig! Hoppas mår bättre snart <3 Daggmaskar e söta! :D



// Hanna, Klara, Emma o Camilla

2009-12-15 @ 10:50:11
URL: http://risens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0