April 17, 2010

Natten var förjävlig för att jag var tvungen att prova tabletter ist för att få intravinöst. Jag var också tvungen att vänta i en timme på att tabletterna skulle hjälpa, vilket dom aldrig gjorde så jag låg typ och gnydde hela natten och vaknade av att jag hade så ont. Tillslut fick jag morfin ändå men då hade jag haft så ont så pass länge att det inte hjäpte. Det var 15 mg morfin i tabletterna jag fick och det hjälpte inte alls vilket är helt sjukt. Däremot hoppas jag att dagen blir helt underbar då mamma precis åkt hem för att hämta min lillebror, minime 9år, så ska han sova här inatt. Vi ska hjälpas åt att laga mat alla tre och bara ha det mysigt. Vi får hoppas bara att det får plats en till säng här inne. :) Jag saknar min lilla alex supermycket. Han blir så otroligt gullig och pussinuttig när man inte träffat honom på ett tag. Han måste verkligen vara en av världens gulligaste bröder. Ibland får jag ett sms från honom där det bara står "jag älskar dig" och så en pussgubbe. Hur söt är han inte egentligen? Det gör ju vilken dag som helst bättre. Jag har också en till lillebror, bebbe (sebbe) som är femton. När jag är på sjukhuset med mamma så är dom hos pappa och tvärtom. Det gör att jag inte träffar pappa så ofta eftersom det blivit så med veckorna att jag antingen är hos mamma eller här med mamma.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill bara gå och slå personalen som har hand om dig!

Dem ska väl kunna sköta sitt jobb?!

Jag menar, har du det inte tillräckligt jobbigt utan deras missar hela tiden?

GOSH!

Jag hoppas verkligen du blir bättre snart! Och som många säger så tycker jag att personalen ska få läsa din blogg och få kritiken som står i den!

Var stark! :)

MvH

C

2010-04-17 @ 13:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0