April 22, 2010

Avdelningen är fullpackad och flera barn har fått åka till andra sjukhus för att få kur. Så nu ska jag också flyttas till Karolinska på en infektionsavd. Riktigt trist för där får man nog inte ta emot besök och jag har planerat med massor av vänner som jag ska träffa i veckan och helgen. Jävla skit. Hoppas bara att det är en bra avdelning. Vi ska nog snart flytta så jag måste börja packa ihop mina grejer nu. Mest massa tidningar och sånt så det går fort. Hoppas verkligen att jag får komma hem snart för imorgon har jag vart här i två veckor och sen så fort jag kommer hem blir det kur igen.

Kommentarer
Postat av: Tove

hoppas du får komma hem snart!

2010-04-22 @ 17:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0