April 26, 2010

Jag är fortfarande sjuk med feber, ont i halsen och öronen. Plus att jag har sjukt ont på alla opererade ställen. Ibland gör det så ont i benet, lungan och revbenen (där man öppnade upp för att komma åt lungan) att jag nästan blir tokig. Nu har jag legat i sängen sedan jag kom hem från stan i lördags. Förutom att jag var i soffan igår kväll. Men då fick jag så hög feber senare på kvällen att jag inte ens orkade ta tempen, ännu mindre gå där ifrån. Så det slutade med att jag tog panodil och kunde med mammas hjälp släpa mig därifrån vid tolv när panodilen hade börjat hjälpa. Det är ju jobbigt för vem som helst att vara sjuk och ha feber. Tänk då att det är jobbigt för mig att gå och bära saker och göra helt vanliga grejer normalt. Om man då slänger på feber så orkar jag inte göra ett piss, vilket jag hatar otroligt mycket. Jag vill ju klara mig själv. Det är därför jag hatar att vara på infektionsavdelningar. När man måste ringa om precis allting. Du har ingen frihet alls. Idag ska mina kära bröder flytta hem till pappa för veckan. Jag ska stanna kvar hos mamma tills imorgon för nu orkar jag verkligen inte byta hem, måste hinna bli lite piggare först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0