April 7, 2010

Lilla Pernilla är fortfarande inte normal utan vaknar, pigg dessutom, halv tio!! Helt sjukt. Jag brukar kunna sova till två. Speciellt efter kur. Och jag kan fortfarande inte fatta att jag fyller år imorgon. Det känns så otroligt långt borta. Jag är ju fortfarande 14, eller? Minime tycker att det är riktigt kul och spännande att jag blir arton. Men det han tycker är mest kul är att jag får dricka. Han är så söt ibland, igår tex frågade han hur det kändes att fylla arton. Jag visste inte vad jag skulle säga för nu känns det inte som att det kommer att hända. Ännu mindre att vi dessutom ska åka iväg samtidigt. Men nu är allt jag kan tänka; - varför i helvete är jag vaken!? Börjat packa har jag inte heller gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0