April 9, 2010

try again sweetie...Ok go to http://www.freecamlink.net/a2v3y and click on "JOIN FOR FREE" orange button at the top of the page to join up for FREE.
Pernilla; säger:
no im not BYE!
k you in yet babe??
Vi kom hem ganska nyligen från den något speciella resan. Inget blev som det va tänkt men vi hade kul ändå. Lite läskigt var bara att mina blodvärden inte direkt var på topp. Jag har/hade 0.1 i neutrofila vilket betyder noll immunförsvar, 81 i hemoglobin vilket skulle betyda att om jag var på sjukan skulle läkarna försökt övertala mig att få blod och sist men inte minst 143 i CRP. Det mäter infektionen i kroppen och ska egentligen vara under 3, om jag får feber och det är över kanske 70-80 måste jag läggas in och få antibiotika. Som tur var hände inget på båten och vi slapp något akutbesök i finland. Idag är det tio dagar sedan kurstart och jag kommer få feber snart. Alltid lika kul att veta. Aja, nu är jag hemma och njuter med ett smalben som ser ut att tillhöra någon på 150kg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0