en dag och en kur

Imorgon är det bara en kur kvar. Jag kan inte fatta det. Helt seriöst, en liten jävla kur!! Sist fick jag hoppa över fyra-fem stycken. Vilket är lika många som jag ska göra/ har gjort den här gången. Fast tyvärr är det inte bara kuren kvar utan också två biverkningsperioder och kanske två år av interferon och sedan självklart vill jag ha ut porten så fort som möjligt! Men den kommer nog sitta kvar i några år tyvärr pga av blodprover och njurfunktionstest. Men nu är jag glad.

Kommentarer
Postat av: Doris

Hej min lilla paskkarring!



Ar i bella Napoli men haller koll pa dig anda. God fortsattning pa pasken! Kampa pa sa att du snart ar hos oss igen. Kramar i massor!

Doris

2010-04-04 @ 16:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0