färja 8/4

Tack vare min käre bror är det nu planerat vad jag ska göra när jag fyller år. Jag, mamma och bröderna ska åka på kryssning. Det blir nog bra. Vi kommer hem på den tionde dagen efter kuren startade förra veckan. Så förhoppningsvis är jag feberfri haha. Och tydligen har mamma beställt massa kläder jag kollade ut i hm katalogen för läääänge sedan. Och det säger hon nu. När jag har köpt kläder för 2000 till på internet. Hoppsan, där fösvann 5000kr. Vilket känns väldigt bra. NOT. Speciellt eftersom att jag inte hade en aning om att hon spenderade mina pengar. Lyckat värre. Aja, färjan går iaf vid åtta på min födelsedag och sedan kommer vi hem kvällen efter. Hoppas det finns bra mat på båten för som vanligt efter kur är mat allt jag kan tänka på. Känner att alla mina inlägg är väldigt random numera. Men förresten, fan vad jobbigt att vänta hela dagen på att få åka. Jag som brukar packa veckor i förväg och få resfeber minst två veckor innan avgång. Då är det alltså hög tid att börja packa nu då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0