kur 4, dag 5

Jisses, nu håller cytostatikan på att pumpas in i full fart. Nu är det bara fyra timmar kvar av cyt. Efter det efterdropp till imorgon vid tio typ. Äntligen kan jag tacka min allergi mot cytostatikan för något. I det här fallet får jag komma hem tidigare tack vare att jag måste få tavegyl. Mamma är hemma och tar hand om djuren medan jag hungrar ihjäl. Så fortfarande, om någon har en majskolv över, kom hit! Annars får jag väl vänta tills mamma kommer tillbaka. Min super skumma pump vill inte att jag går någonstans. Utan så fort jag ställer mig upp tjuter den som fan. För övrigt fick jag ett sms av min käre lillebror bebbe som undrade vad jag önskar mig i present. Shit liksom. Jag fyller fan år om fyra dagar och jag har inte ens hunnit fundera på vad jag önskar mig. Förutom majskolvar i mängder förstås. Och en liten pizza hut pizza skulle inte sitta helt fel nu heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0