minime på besök

Sedan minime och mamma kom hit har vi hunnit spela fia med knuff, jag kom självklart sist, lagat mat och nu kollar vi på en gammal Beck video. Alex är helt galen i Beck och älskar Gunvald. Precis som Britt-Marie från Nora, fast hon kollar mer på Persbrandt :).  När minime var liten kollade vi alltid på medicinmannen på fyran han och jag här på sjukan. Typ veckans höjdpunkt när han brukade sova här och vi låg i min säng, högt upp i luften, åt godis och kollade på medicinmannen. Han va typ 5-6 år då men älskade det iaf. Nu ska vi snart kolla på Millenium på ettan och fortsätta myskvällen.

Kommentarer
Postat av: Britt-Marie

Hej Pernilla!

Följer din blogg dagligen och tänker på dig flera gånger om dagen. Det gör mig så ont och jag blir så arg för att inget vill funka på bästa sättet för dig. Persbrandt, ja vad ska man säga, han sitter i allafall fortfarande på mitt jobbskåp. Hälsa Alex, Sebbe, mamma och pappa. Stora Bamsekramen till dig från mig;)

2010-04-18 @ 10:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0