när jag slutade vara hög

Jag har tråkigt och tänkte dela med mig av något kul som hände i tisdags. Mina kära bröder, pappa och jag sitter och äter middag. Man märker att bebbe (min ena broder, 15år) blir surare och surare. Helt plötsligt från ingenstans säger han "varför skrattar du inte längre åt mina dåliga skämt för!?" Öööh? Först fattar jag ingenting sen kommer jag på det.. Kvällen innan hade jag börjat ta fem mg oxycontin ist för tio. Pappa började asgarva och lille bebbe fattar ingenting stackaren. Det gör säkert inte ni heller men det finns ett "litet" skämt om att jag är hög 24/7. Tills nu dvs, säger vi. Hoppas att folk fattar att jag driver nu.. Fast händelsen har hänt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0