rymningen

Nu har det hänt mycket sedan inlägget sist. Tex har jag flyttat till KS nu och fick bo med en typ 90 årig tant som snarkade och smackade som fan. Som tur var fick jag byta till enkelrum på en gång. Men innan dess så rymde jag och pappa hem en stund. Han släppte av mig hos mamma så drog han vidare hem. Jag hann mysa lite med Carro, mata henne och prata med Alex. Mamma hängde efter mig hela tiden haha. Jag hade inte berättat att jag skulle komma så dom blev jättechockade. Mamma trodde först att jag fått komma hem helt, I wish. Men nu sitter jag på mitt lilla enkelrum (utan tv!?) och har supertråkigt. Det finns verkligen ingenting att göra. Tur att jag har minst tio olästa tidningar med mig.  Och som vanligt, tack för alla kommentarer! :) Ska skaffa en bloggmail eller vad det kallas så ni kan kontakta mig lite mer privat än i kommentarsfältet om någon vill något. Förresten så hade min gamla roommate trosor i badrummet som en gång var vita. Nu var dom gula. Tänkte att någon kanske ville veta..

Kommentarer
Postat av: sussi

Fy va ackligt!!!!

2010-04-23 @ 18:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0