tänk efter!

Jag blir så irriterad på saker folk gör ibland helt utan att tänka! Idag mår en vän till mig dåligt över att hon fick veta om sin cancer för fem år sedan. Så loggar jag in på facebook och ser att någon gjort en grupp som heter "vi som hatar att vara sjuka". Ja, lilla gubben, det är riktigt jobbigt att vara lite förkyld och ha hosta. Visst klart man kan klaga på saker och må dåligt och ha det jobbigt fast man inte är dödssjuk, det förstår jag också men det här var bara för mycket för mig.

Kommentarer
Postat av: marika

du är så klok jämt. vi borde verkligen ses snart. vad gör du helgen 23-25 april? jag och mina vänner är i stockholm då och ska ha picknick, du är välkommen om du vill!

2010-04-14 @ 18:09:44
URL: http://maikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0