trött och förbannad

Jag är både otroligt trött och riktigt jävla förbannad nu. Man hittade orsaken till smärtan iaf och det va ju bra. Men av någon jävla anledning bestämde dom sig för att byta omläggningen till porten medan jag var sövd, vilket det inte fanns någon anledning till. Allt dom skulle göra var att hitta orsaken till det onda. Jag hade jätteont efter sövningen och bad om morfin. Vilket jag fick men det hjälpte inte alls. Så när vi sedan kom upp till avd igen kollade jag hur det såg ut på porten. Det är/var jättesvullet och fullt med vätska runt. Alltså hade nålen flyttat sig medan dom bytte omläggning. Vilket bettyde att jag då hade minst 20mg glucos och morfin runt porten. Det var därför jag hade så jävla ont där. Jag blir så sur för att dom hade inget där att göra från början. Tror dom att dom kan göra vad dom vill bara för att jag är sövd och inte kan säga nej? För grejen är att omläggningen byttes igår och det behövdes inte alls idag. Så nu har jag fått sätta nål i armen ist och har jätteont runt porten. Så nu måste jag sätta ny portnål- helt i onödan pga att viss personal är helt okompitent och borde hålla sig till att leka med dockor.

Kommentarer
Postat av: Doris

Hej!

Bra att du håller koll på det mesta! Hoppas du inte har lika ont i morgon.Nu måste det bli bättre!!!!!

Kramar i massor!

Doris

2010-04-16 @ 20:32:35
Postat av: Anonym

vad var det för fel då? Varför hade du ont? <3

2010-04-16 @ 21:08:45
Postat av: Sussi

Alskade Pernilla,

Hoppas att du mar battre....

Jag tycker att du ,mamma eller pappa ska ge din blogg adress till personen som har ansvar for din avdelning sa kan dom lasa(med chock)hur manga fel som har hant under den har tiden du har varit behandlad!Jag tycker att det ar for bedrovligt...,sa mycket onodiga grejor som du var tvungen att uppleva ock kanna av!Men,snart ar du ialla fall klar,och du har sommaren att se fram emot,med en lacker kort frisyr,familj,kompisar,grillning(kopa bira,hihi)bada,och forhoppningsvis mycket sol:)

ALSKAR DIG!

2010-04-17 @ 02:11:05
Postat av: Tove

Hej!

Jag hittade precis hit och har nu suttit och läst igenom din historia. Vill bara säga att jag tycker du är en jätte stark tjej och hoppas verkligen att allt blir bra snart! Kommer fortsätta läsa din blogg! Hoppas som sagt att du slipper ha så ont också! Jag vet inte vad jag hade gjort i din situation och att läsa här har fått mig att se på mitt eget liv på ett annat sätt. Kramar, en okänd Tove

2010-04-17 @ 03:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0