vill hem

När jag fått min tolv antibiotika åkte jag och pappa hem över natten. Fast vi var tillbaka redan åtta på morgonen. Så jag hann vara hemma nästan sju timmar iaf. Jag höll stackars mamma vaken till halv två. Så det har inte blivit mycket sömn i natt heller. Fast det var rekord hittils på över en månad. Fem timmars sömn. Nice. Innan har jag sovit max två timmar per dygn. Så jag är ganska trött nu... Idag hoppas jag på att få komma hem. Igår var neutrofila 0.4 och om dom är 0.5 idag får jag åka hem. Nu är jag helt inställd på att få komma hem, så om jag inte får det vet jag inte vad jag gör. Snart kommer nog provsvaren och sedan är det bara att hoppas på att läkaren kommer snart. Men läkare kan man få vänta på, förutom igår. Då kom en läkare vid halv åtta men jag var så trött att jag inte ens kommer ihåg det. Hoppsan. Nu har jag vart här i precis två veckor.Total värt för att få morfin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0