Aug. 18, 2010

Idag var det upp och iväg till sjukhuset. Läkartid för att få svaren på röntgen. Dom va bra. Mindre bra är det med mitt ben. Ont är vad det gör. Så läkaren frågade när jag träffade ortopeden sist. Både mamma och jag började garva. Herregud liksom! Om man har velat träffa honom har man fått jaga! Dessutom har jag inte sett honom sen året efter operationen skulle jag tro. Typ två år sen? Den frågan har väl varit dagens höjpunkt. Tills vi skulle äta. Vi gick runt på sjukhusen (astrid och KS) och letade mat. På hela astrid luktade det så jävla illa från cafeterians mat så där kutade vi bara förbi. Så kommer vi till KS och hittar följande bild.
jamenhärvilljagsupergärnaäta!!!!
Eller ej, så vi åkte till stan istället. Nu börjar det bli lite intresseklubben antecknar men det vill jag komma till är inget på hemvägen gick bra liksom. På vägen hem åkte vi förbi mammas lägenhet så jag kunde ta sprutan på en gång. Så nu har jag gjort det också. Hoppas fan verkligen inte att jag blir sjuk den här gången. Vid varje läkarbesök så gaggar olika läkare om att "det blir kanske bättre nästa gång!" och "biverkningarna kommer avta!" Myassssss!!

Kommentarer
Postat av: Morfar

Toppen att röntgen positiv. Klart man måste hoppas att du får mindre biverkningar vart efter. Temperamentet tycks det ju inte vara något fel på.



Ha det så bra som möjligt!

2010-08-19 @ 17:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0