Aug. 27, 2010

Igår tog jag sprutan på morgon morgonen innan skolan. Helt otroligt så klarade jag hela skoldagen! Tror att jag började få lite feber under sista lektionen men det blev bättre sen igen. Gick där emot och lade mig vid kvart över nio igår för att jag mådde så dåligt då. Sen hade jag feber över natten som var borta på morgonen. Fan vilken tur jag hade att mitt lilla försök med att ta sprutan på morgonen funkade! Hoppas att det fortfarande funkar sen när jag måste höja dosen igen.
Idag hade vi bara en lektion eftersom indviduella valet inte startat än. Trots att det bara gått två riktiga dagar på terminen är jag helt slut. Får se om det sker nåt mirakel så jag orkar hela terminen. Med alla gamla grejer och nu nya. Bara jag inte halkar efter i dom nya grejerna också, då är jag ju totalkörd. Måste prata med nån på skolan om att tenta av lite gammalt också. Nu innan det blir alldeles för mycket nytt.
från kreta :)

Kommentarer
Postat av: Linnéa

sv: okej :) jag tycker det var sådär, eftersom att det var för alla sarkom sorter (ewing, osteo och rhabdmyo), och det vi var bara 3st som haft osteosarkom, och sammanlagt var det typ 9familjer där. Och det var bara jag av alla dom 9 barn som vare sjuka som var tjej, alla andra var killar och vi var typ 3st som var över tolv år.... så det var väl sådär, ingen som man dierkt kunde prata med som vare med om samma... :)

2010-08-27 @ 15:58:52
URL: http://liinnearummel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0