läkarbesök på kreta

Grymt trött är vad jag har varit en vecka nu... På kreta tvingades jag upp nio för att äta frukost. Trots det kunde vi (jag, bebbe kan tydligen sova genom allt) inte somna på grund av värmen. ACn funkade inte och stog på minst 30 grader hela tiden. 8) Sen fortsätter vi väl på det här temat och berättar lite om resan. Förutom allt kul jag skrev om igår så fick lilla Pernilla åka taxi till en läkare där. Självklart var vi tvungna att träffa en läkare. Hur skulle en vecka utan sjukhus för mig se ut? haha. När vi badade på stranden så fick jag vatten i ögonen. Borde inte vara något konstigt med det utan bli bra på en gång. Men ikke. Det blev bara värre och värre till slut så kunde jag inte göra någonting för att det gjorde så ont. Läkaren sköljde och torkade i ögat och höll på. Fick antibiotika droppar och två heldagar blev förstörda pga det. Jag såg ut som om jag vart med i värsta fighten. Ögat var riktigt svullet och knallrött. Nu är det nästan bra, känns lite annorlunda bara men det gör tack och lov inte ont längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0