mr. besökare är tydligen på besök

Jag har panik. Mina fönster kommer aldrig mer vara öppna så länge dom är mina! En av de största spindlarna jag har sett har flyttat in i mitt fönster. Jag höll allvarligt på att spy när jag såg den. Värsta chocken! Bjuder på lite bilder så ni också kan bli spyfärdiga. Tyvärr gör bilderna spindeln inte i närheten av rättvisa! Multiplicera med typ tre på storleken och trettiofem på korset! Gissa vem som inte kommer sova i natt... Inte nånsin. Men nej, då blir det som i Nightmare on Elm Street och det vill vi verkligen inte heller! Får sova i minimes garderob som han så snällt erbjöd.





fan vad liten och pluttig den ser ut på bild... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0