so far so good.

Vid ett halv två igår fick jag 40 graders feber och orkade inte ens röra mig. Låg med täcke och tre tjocka filtar på mig och frös ändå. (Med ipren i kroppen dessutom). Till slut gick febern ner till lite över 38 vid sex. först då var första gången jag orkade släpa mig ur sängen och gå ner. Åt en halv mazarin och kräktes nästan. Jag åt middag sen iaf så det va ju bra. Febern försvann dock inte förrens fem halv sex i natt. Senare vid sex och det var dags för en ny ipren så hade jag min vanliga Pernilla temp, 35.6. Awesome!! Vaknade igen vid halv nio och kunde inte somna om för att jag var för hungrig. Så nu sitter jag och väntar på att resten av folket ska vakna så dom inte väcks av mitt skramlande i köket. Medan jag väntar står the doctors på tvn och dom snackade om att man inte skulle flyga om man är ens lite förkyld, speciellt öronproblem. Men det har vi inte hört, eller hur?

Kommentarer
Postat av: Tove

Varför ska man inte flyga då?

Krya på dig!

2010-08-05 @ 16:46:27
Postat av: fia

Hej tjejen,vilken härlig attityd du har som har gått/går igenom så mycke:)min systerson har precis avslutat sin behandling för osteosarkom men dom har redan sett förändringar i ena lungan så väntar på besked snart.De e en fruktansvärd sjukdom å behandling men ni e fantastiska som kämpar på.Många kramar Fia

2010-08-06 @ 17:57:54
Postat av: Linnéa

Har läst din blogg ett tag nu och tycker den är jättebra :) Jag fick själv osteosarkom för två år sen och avslutade nmin behandling för lite mer än ett år sen, så jag vet ungefär vad du har gått igenom. Hoppas du mår bra nu :)

2010-08-06 @ 23:24:26
URL: http://liinnearummel.blogg.se/
Postat av: BlåMössa

Hej Pernilla :)

2010-08-11 @ 19:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0