Dec. 31, 2010

Nyårsafton!
Skönt att äntligen kunna säga att det är idag. Längtar till ikväll, träffa bästa tjejerna och sen ha riktigt roligt!
Ska jag vara ärlig kommer jag inte ens ihåg allt som hänt under året. Men det som dyker upp först i huvudet är vänner, mys och musik. Sen finns självklart det där ordet cancer och vill vara med. Egentligen så har jag bara "levt" ett halvår av 2010 eftersom jag missade första halvan på året som spenderades på astrid lindgrens barnsjukhus. Men det har vägts upp ganska fint av tre nya vänner. Nu när jag tänker efter så kommer jag inte alls på vad jag sysslat med hela året, pluggat?
GOTT NYTT ÅR!! /från en som är lika rädd inför nyår som bilden visar!

Kommentarer
Postat av: Hanna :D

Puss på dig NillaPrilla!! <3 :D

2011-01-02 @ 17:08:56
URL: http://changeofheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0