24/2

Det har hänt så mycket hittils men jag mår fortfarande inte helt hundra så jag tänkte skriva mer om det senare. Tills jag orkar tänkte jag skriva om vad som hänt på dagen iaf. Så idag har sjukgymnaten vart här. Jag gick jättemycket faktiskt och provade att gå i trappor för andra gången. Smärtdroppet är minskat från 1.5 mg/h till 0.9. Och när jag får smärttoppar tar jag tabletter ist för morfinsprutor. Det går framåt hela tiden förutom smärtan som blir värre nu när vi minskar smärtmedicinen men jag hoppas det är övergående. Igår tog man bort "bandaget" runt ärret och tog bort några stygn som höll fast dränaget när jag hade det. Resten av såret är limmat. Jag har inte sett det själv och vet inte riktigt hur stort det är eller hur det ser ut. Goda nyhter är att jag troligen får komma hem imorn eller på fredag.

Kommentarer
Postat av: Marianne Björnsdotter

Så fint att höra att du är "uppe och skuttar". Förstår att det varit tufft och nu får det väl bara bli bättre och bäst!

Hälsar pappas moster

2010-02-24 @ 17:33:12
URL: http://www.youtube.com/watch?v=qciVXUHTN1
Postat av: Maud S

Jättefint att höra att du är lite piggare och orkar skriva igen! Jag har nästan tjatat ihjäl Ebba med frågor om hon hört av dig eller vet något om hur du mår. Hoppas du snart kommer att känna dig ännu bättre och behöva mindre smärtlindring! Nu kan det väl bara bli bättre... Stor kram och lycka till med tillfrisknandet!

Maud

2010-02-24 @ 17:59:05
Postat av: Gumlan

Kram på dej, hoppas du får komma hem i morgon! :)

2010-02-24 @ 21:10:53
URL: http://bellasdiary.blogg.se/
Postat av: Sussi

Fredagsmys...En dag i taget!Pussar i massor

2010-02-24 @ 22:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0