6/2

Igår var jag med Julia, vi var riktigt trötta och kom hem till mig ganska tidigt. Sedan sov vi båda här och nu drog Julia för kanske en timme sen. Nu måste jag snart tagga till maxi för att fixa bebbes present. Han fyller femton imorn. Lilla bebbe ville ha en överraskning och tro mig, det får han!! Jag vet inte vart jag ska förvara hans present över dagen bara.. Ikväll ska jag följa med maria och en kille som gick i våran gamla klass och hans kusin på bio. Vi ska tydligen se Avatar som hela världen redan verkar ha sett. Hoppas att den är så bra som alla säger. Den är ju sjukt lång och jag kan inte koncentrera mig på en sak mer än en halvtimme. Så den måste vara jäävligt bra nu hoppas jag.

Kommentarer
Postat av: Sussi

Vad tyckte du????Love love love Avatar!!!

2010-02-06 @ 16:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0