på thorax

Nu är jag på thorax och är inskriven. Har fått ett sjukhusband och ätit en riktig sjukhuslunch. Det är jag och tre gubbar till som ska opereras imorn. Dom är riktigt äckliga hela bunten och sitter och snyuter sig medans man äter. Sedan finns det en väldigt creepy gubbe som redan opererats som sitter i dagrummet hela tiden. Jag har inte fått något rum än så jag måste sitta där med alla andra. Men nu sitter jag i en soffa på en annan thorax avd för jag klarade inte av äckel gubbarna. Vid tre får jag veta om jag får eget rum eller inte. Nu har jag redan gjort EKG, lungröntgen och tagit blodprover. Haft inskrivningsmöte också. Någon gång under dagen ska vi träffa kirurgen, narkosläkaren och gå på något sjukgymnastmöte med resten av äckelgubbarna klockan 13.00.

Kommentarer
Postat av: Doris

Lycka till!!!!!!

2010-02-03 @ 13:44:16
Postat av: Marianne Björnsdotter

Alla goda tankar skickar jag till dig! Kram

2010-02-03 @ 14:59:01
Postat av: Sussi

Faan,vad jag skrattade...,forhoppningsvis laser inte gubbarna ditt blogg,hahaa!Bra humor har du alskling!Keep it up lovey!

2010-02-04 @ 05:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0