på thorax2

Nu är jag på mitt rum på thorax. Jag delar rum med någon annan tjej. Redan efter mindre än en timme hade jag redan gjort bort mig, inte bra.. Operationen är imorn någon gång efter 12 när operationen innan min är klar. Snart är det dags för hibbohoppskrubben och sen får jag inte lämna rummet. (Som att jag skulle vilja det?!)
Själva dagrummet..
En liten smygbild på julia, av någon anledning fick den vara med
Fjortisbild på lilla abbe, ingen speciell anledning med den heller annat än att hon är en fjortis utan musiksmak

Kommentarer
Postat av: Doris

Lycka till!!! Jag tänker på dig i morgon och håller tummarna.

Doris

2010-02-11 @ 21:11:19
Postat av: Sussi

Kul att du lagger in lite bilder:)Vi alla tanker pa dig och skickar en massa karlek till dig gumman!Alskar dig!

2010-02-11 @ 23:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0