postiva pernilla?

Nu såhär ganska precis innan operationen har jag börjat tänka på hur allt kommer bli sen. Ganska långt bort. Typ nästa vinter. Allt jag vill göra då och vad mycket kul jag ska ha i sommar när allt är klart. Men under tiden jag tänker på det så hinner jag glömma bort hur jobbigt allt kommer vara den närmsta tiden. Men dom tankarna försvinner jävligt snabbt igen och det positiva som finns långt bort kommer tillbaka. Hoppsan, kan det vara så att lilla Pernilla gått och blivit positiv?

Kommentarer
Postat av: Doris

Hej!

Saknade ditt fnitter i dag. Du är ju så otroligt positiv och vi andra har mycket att lära av dig.

Lycka till med operationen!Alla vi i hemvisten tänker på dig på fredag!Kram!

Doris

2010-02-10 @ 16:50:32
Postat av: Anonym

Be strong gumman !!! :)

Vad är de för cancer om man får fråga?

2010-02-10 @ 17:56:24
Postat av: Sussi

Du ar FANTABULOUS!

P&K

2010-02-10 @ 23:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0