vanlig dag

Hittils har det varit en helt vanlig dag. Förutom att jag skulle opererats. Jag kom till skolan 11.20 för att gå på dagens enda lektion för mig. Självklart är läraren sjuk. Trots det så kom jag nyligen hem. Jag och Julia hängde runt i skolan hela dagen. Fast jag var faktiskt med på biologin trots att jag inte måste. +poäng till mig! Nu väntar jag på att mamma ska ringa och berätta vad läkarna på Q84 säger. Just nu känns det som att operationen aldrig kommer bli av. Fast jag vet ju att det måste hända men allt går så otroligt segt. Även fast jag inte haft några lektioner idag så har det vart riktigt kul att vara i skolan. Folk tycker att jag är helt dum i huvudet som stannar kvar fast jag inte måste. Men skolan är kul ju! Vad skulle jag annars göra liksom? Alla andra går ju i skolan så. Hoppas mamma ringer snart annars kommer jag hinna läggas in på psyket. Sjukhusväskan står kvar i hallen med alla grejer i och alla papper ligger kvar i handväskan jag hade med mig. Ändå känns det som gårdagen aldrig hände. Onsdagen den 3/2 fanns liksom aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0