19/1

Idag var jag i skolan igen. Gjorde ett matteprov och lite sådär. Gick okej i början men sedan kunde jag inte koncentrera mig. Energin tog liksom slut och då gick det inte längre. Lite trist var att jag hade håltimmar mellan 11 och typ kvart i tre?! Så det blev otroligt lång lunch och istället för att plugga när dom andra hade gympa var jag med. Vi åkte skridskor och det var skitkul! Efter skridskorna var det kemi som gällde och det gick väl också helt okej. Efter skolan följde Ebba och Julia med mig hem så bakade vi semlor. Men det gick inte allt för bra för att vi saknade otroligt mycket ingredienser så Julia hann åka hem innan dom blev klara. Fast imorgon ska stackaren minsann få smaka. Ebba gick precis men fick kuta iväg med en semla i handen. Nu ska jag kolla klart på Biggest Loser och sedan packa sjukhusväskan. (Om jag får feber måste den stå klar.) Sedan blir det nog lite kemi. Det är riktigt kul när det går bra.

Kommentarer
Postat av: mikkis

vad roligt att se dig två dagar i rad i skolan! :)

2010-01-19 @ 22:29:17
URL: http://myyslii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0