20/1

Idag var jag i skolan igen!! Så grymtkul faktiskt. Började med matte b idag. Hann göra tre tal men jag fattade iaf det Johnny Fors gick igenom så det känns bra. Vi hade kemi och svenska också. Nu ska jag plugga lite och sedan ikväll åka till mamma och hälsa min lilla Carro. Ska nog ta med mig lite semlor till Carran också. Imorgon är det sjukhuset som gäller. Men bara för blodprov som tur är!! Ska dit på förmiddagen och sedan åka till skolan och gå på franskan. Den här veckan har gått otroligt fort tycker jag. Okej kanske för att jag haft saker att göra från morgon till kväll. Det jag gjort nu på tre dagar har jag inte ens gjort under två månader innan. Jag är bara riktigt jävla glad så länge jag håller mig så här pigg. Det är otroligt hur bra jag mår. Det enda jag känner av är egentligen mer ont i benet eftersom jag inte gått så mycket på sjukhuset så kommer smärtan i benet tillbaka då. Plus att eftersom jag inte rört mig så får jag ont i kroppen när jag sedan rör mig. Annars är energin på topp så jag hoppas verkligen att jag inte får feber i natt. Då skulle jag bli förvånad faktiskt, eftersom jag mår så pass bra kan väl inte värderna vara så kassa?

Kommentarer
Postat av: Sussi

Mind over matter!

Vad stark du ar:)tank posetivt som du gor sa kommer det att forsatta att ga sa har bra for dig min lilla alskling!Min energi overfors till dig genom universum,och det gor alla andras oxa, som kanner dig!Vi alla alskar dig sa mycket!!

Sussi

2010-01-20 @ 23:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0