21/1

Idag är en speciell dag. Av många anledningar. Jag har varit i skolan i fyra dagar!! Det är två veckor kvar till operation!! Läskigt som fan. Jag har fortfarande inte fått biverkningar!! Hoppet blir bara större och större att jag kanske inte blir sjuk den här gången. Det skulle vara första gången isf. Hur otroligt skönt vore inte det? Att få gå normalt i skolan tills det är operationsdags? Okej, visst lite undersökningar och så innan men inte alls många typ två tre stycken bara? Nu väntar jag bara på att få mer info från thorax om operationen som skulle skickas hem. Tror inte det kommer att kännas verkligt tills jag får brevet i handen. Jag vet ju att det kommer att hända och när. Men två veckor är otroligt kort tid egentligen. Jag måste hinna göra så mycket som möjligt på dom två veckorna.

Kommentarer
Postat av: krAMIs

Varje dag är en gåva, en speciell gåva.

2010-01-22 @ 09:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0