25/1

Den här dagen har varit riktigt tråkig. Kom till sjukhuset vid kvart i elva och var sedan där tills jag kom hem vid tio över ett. Så idag blev det ingen skola. Jävla antibiotika. Tydligen måste jag få antibiotikan tills på måndag men om jag måste ha den så länge kommer jag hinna bli intagen på psyk och sedan rymma några gånger om. Jag hoppas att sista blir innan fredag iaf så jag slipper nålen i helgen annars blir det riktigt fail. Men helgen ska bli bra. Riktigt bra. Det blir sista helgen i frihet på riktigt länge men fri är jag inte om jag har nålen i!! Så bort med den tack! Sen vill jag, snabbe abbe och julia gärna ha tips på vad vi kan göra i helgen. Kom med förslag tack! (Och ja, Abbe är fortfarande ebba och inte nån kille. Även fast hon är lite pojkig av sig. hihi, nooot!)
tjejigare tjej får man leta efter.

Kommentarer
Postat av: mikkis

haha man ser göran i bakgrunden xD

2010-01-26 @ 17:40:35
URL: http://myyslii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0