26/1

Dagen började riktigt tråkigt med antibiotika och möte med hemsjukvården på sjukan. Vi fick vänta i en och en halv timme extra för att en undersköterska glömde säga till sköterskan att vi va där!? Andra dagen i rad. När vi kom hem hade brevet från thorax kommit. Det var hemskt. Och det stog massa läskiga saker där. Saker som bara inte kan stämma! Hur fan ska man kunna komma hem 4-7 dagar efter operationen? Det kan ju inte stämma. En annan riktigt läskig sak va att det stog att man ligger på intensiven första natten och ännu en läskig sak var att man får lära sig en hostteknik, hostteknik?! Efter jag läste det brevet var det skolan som gällde med en liten kemilektion. Efter skolan följde Julia med mig hem. Vi kollade min gamla suddsamling och hade riktigt kul med att dela upp alla i olika högar. När vi var klara hjälpte hon mig med matte och så åt vi chokladtårta. Ytterst trevligt hade vi. Nu ska jag kolla på biggest loser och göra lite mera matte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0