8/1- 9/1

Gårdagen var jättemysig och vi hade skitkul. Även fast middagen blev väldigt sen pga av att dom små 93orna aldrig blev klara. Efter middagen som tillslut blev pasta och qournsås åt vi ännu mer. Jag och Julia hade köpt alldeles för mycket chips, godis och frukt. Dom små kollade på Inglorious Basterds medan jag gjorde höll på med massa andra saker. Jag kan verkligen inte koncentrera mig länge nog för en film. Fast dom kollade inte heller så mycket utan gjorde en jättefin bild på míg och allt som jag hatar. Tyvärr kan jag inte hitta vart den finns sparad så jag kan inte visa den. Vi gick och lade oss ganska tidigt vid halv två och kollade på tv i min säng ist. Abbe somnade otroligt fort trots att Julius och jag gjorde vårat bästa för att hålla henne vaken. Medan Snabbe Abbe låg och sov fortsatte vi kolla på tv och Julius hade lite skoj för sig på sin mobil. Så såg våran kväll ut igår. Verkar kanske väldigt tråkigt men med vi kan göra allt kul med våran humor. Imorgon ska jag och pappa åka till sickhouset vid nio för att ta blodprov på mottagningen. Vi ska se om värderna är tillräckligt bra för kur på måndag. Samma dag som skolan börjar. Så jag hoppas på att dom inte är så bra. Hihi.
Julius leker husmor
Abbe gör den otroligt vackra bilden på mig (självklart sitter hon vid godiset)

Kommentarer
Postat av: ebba a.k.a snabbe abbe

den är sparad på skrivbordet, dah!!

2010-01-10 @ 13:45:16
URL: http://ebbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0