biverkningar

Två dagar innan kuren var slut började jag nysa och hicka(?). Det gjorde jag sist med. Lite skumma biverkningar kanske. Jag har också ont i magen från någon medicin. Och fortfarande av och till i ärren från operationen på äggstockarna. Under kuren som var nu började jag se väldigt dåligt. Men det var inget nytt, jag såg så här dåligt redan första kuren sist jag var sjuk. Jag ser otroligt dåligt ibland och sedan lite bättre igen. Först var det bara på långt håll men nu är det också om jag växlar mellan att läsa och sedan kolla på tv- då der jag ingenting alls. Jag har heller ingen ork alls nästan utan är redan jättetrött i kroppen. Jag verkligen hatar att känna mig orklös. När man är för pigg för att bara vara hemma i sängen men det är nästan uttröttande att gå till vardagsrummet. Förresten kan jag fortfarande inte fatta att nästa sak att göra enligt behandlingsschemat är operation. Känns så otroligt overkligt och långt borta. Jag hoppas att jag får träffa en kirurg så snart som möjligt. Innan operationen av benet var det bara den lilla infon jag fick dagen innan operationen under inskrivningen. Den här gången vill jag veta allt. Egentligen har jag fortfarande frågor om förra operationen. Så vill jag inte ha det den här gången.

Kommentarer
Postat av: Sussi

Pillan,

vad bra du beskrev hur du kanner det,jag kan verkligen forsta vad du maste ga igenom(i alla fall lite grann,speciellt det dar med att inte kunna se,tehee).Pressa pa att fa prata med kirurgen:)

Du ar min # 1!Alskar dig,

Sussi

2010-01-17 @ 17:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0