en dag som alla andra

Jahopp, den här dagen var väl som de flesta här på Q84. Fick en till allergiskreaktion mot cytten även fast dom utökade tiden från två timmar till fyra. Redan efter tjugo minuter blev jag varm och det började klia i kinderna. Jag fick också veta att jag troligtvis kommer att operera lungorna under vecka 5. Det är inplanerat då men som vanligt beror allt på mina värden. Dessutom kom mamma hit och lämnade lite grejer. Bland annat mitt te och mössorna från min kära faster som äntligen kommit. Fick också en massa läxor som jag har noll koll på. Känns lite sådär. Däremot vill jag få tag på Julius och Snabbe Abbe, men det verkar fan omöjligt!!

Kommentarer
Postat av: Sussi

Va kul att dom antligen kom fram!Passade dom?

Onskar att jag var dar hos dig min alskling.....

P&K

2010-01-14 @ 16:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0