helg med 93orna

Den här helgen har dom små 93orna Ebba och Julia varit hos mig hela helgen. Vi har gjort massa olika saker och allmänt levt livet. Nu har båda gått hem och det är dags att börja tänka på vad jag ska ta med mig till thorax. Det är bara tre dagar kvar nu till jag flyttar in på äldreboendet ett tag. Kan inte direkt säga att jag längtar. Imorgon får jag sista antibiotikan och nålen ska tas. Äntligen. Imorse sattes nålen på tredje försöket och det gör grymt ont fortfarande och det ser riktigt nasty ut runt hela porten. Det suger att jag bara är utan nål en dag innan jag måste sätta ny inför operation igen. Huden där ser helt förstörd ut efter all tejp som suttit där på sistone och jag har typ sex nålstick som inte läkt än plus att lite hud följde med sist jag tog bort tejpen och det svider fortfarande som fan. Men nu ska jag städa och kanske börja packa lite inför onsdag.

Kommentarer
Postat av: Sussi

Kul att ni hade myspys:)onskar att jag var dar hos dig....Alskar dig saa mycket!

2010-01-31 @ 16:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0