kuren

Jag ser verkligen inte fram emot kuren. Det värsta är inte att jag sitter fast på sjukan eller att man aldrig får vara ifred eller något annat irriterande. Utan det är att jag får så mycket dropp att jag behöver gå på toa minst varannan timme. Det gör att jag aldrig kan sova ordentligt. Och om jag inte får sova blir jag inte glad. Då blir det synd om Snabbe Abbe och Julius när dom kommer på lördag. Fan vad skit ni ska få ;). Nej då jag ska försöka att vara snäll fast jag inte får sova. Försöka. Det jag inte förstår är hur folk som sover över hos mig kan fortsätta sova fast det kommer in folk hela nätterna och jag kutar upp och ner ur sängen. Helt galet. Jag tror fan att Abbe sov hela natten sist och Julius vaknade typ en gång. På lördag ska vi ha ett nytt pyjamasparty och då ska jag minsann hålla dom vakna. Hoppas jag får ett större rum den här gången så vi kan ha ett riktigt party. Sist fanns det ingen mer plats efter att alla tre sängar var på plats. Vi var tom tvugna att ta ut möbler ut rummet haha.

Kommentarer
Postat av: Sussi

Googla DEPENDS.....haha!!!

2010-01-07 @ 17:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0