skola hela veckan

Den här veckan har varit otrolig, jag var i skolan varje dag. Hela dagarna. Själv tycker jag att det gått otroligt bra också. Hängt med på det mesta och fått mycket gjort. Nästa vecka blir det dock lite sjukhusbesök tyvärr men bara två stycken tror jag och då kan jag gå halvdag, iaf på tisdag. Då är det röntgen klockan 13.00 på sickhouset. Datortomografi. Fyfan. Hatar att sitta fast där. Fast så länge jag slipper MR är jag en lycklig tjej. Nästa vecka är det också blodprovtagning och läkarbesök på torsdagen. Då blir jag borta hela förmiddagen. Blodprovet måste tas två timmar innan läkarbesöket så provsvaren hinner komma. Läkartiden är 9.30. Alltså måste proven vara tagna 7.30!! Då måste vi åka hemifrån halv sju. Inte så kul. Fast själva provet blir inte heller så kul när man vet vad dom är till för. Vilket är att se om blodvärdena återhämtat sig inför operationen. Ikväll kommer kanske Ebba hit och i helgen ska jag göra massa kul saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0