från en hönsgård till djungel

Mitt hår såg länge ut som lite vitt kycklingfjun. Nu har det gått över till apludd. Här går det framåt tydligen. Men fan vad sakta håret växer helt plötsligt! Första gången jag var sjuk hann jag få hår (och mycket dessutom, mer än jag har nu) om det gick tre veckor mellan kurerna. Och det hände några gånger på slutet. Men ja nu när jag är klar med behandlingarna och håret inte ska ramla av igen, så då kommer det inte istället. Kan man få göra en beställning på hår till Kreta resan så jag slipper använda sjal hela tiden där för att inte mitt huvud med apludd på ska brännas? Uppskar´t verkligen i såna fall asså! Dessutom tycker min kära familj att jag ser ut som shrek, våra öron är lite lika plus att ingen av oss hade hår.

Kommentarer
Postat av: pappi

vad har dessa bilder gemensamt???????



Så jävla söta.......... du med... med eller utan hår. fast praktiskt vore det bra med hår när du är på kreta inge skönt att bränna hårbotten(jag vet)....

2010-07-02 @ 15:38:54
Postat av: Morfar

Hej Björne,



Jo bilderna åskådliggör Pernillas uttryck om kycklingfjun och apludd etc, men jag håller med om att Pernilla är sötast både med och utan hår.



Ha det så bra./Dick

2010-07-02 @ 16:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0