grannjävlar

Jag hatar mina grannar. Helt ärligt när fan ska man få sova egentligen!? Musik på till fyra i natt. Dessutom kunde dom inte ha hittat något bättre än det där eller? Tydligen inte. Sen klockan halv nio vaknar man av att några småbarn står utanför och skriker. Sen när ungarna drar sätter dom där nere på musiken igen. Helt galet asså, dom bor på första våningen snett under mig. Alltså är det en hel lägenhet mellan oss på både längden och bredden. Men det låter som att det vore i rummet bredvid. Jag brukar inte orka bry mig när dom har fest 1-2 gånger i veckan men när det är 24/7 varje jävla dag så jag inte kan sova går det inte direkt att ignorera längre. Golvet dunkar ju för fan. Saknar ju nästan tanterna vägg i vägg med mitt rum som brukar gapflabba nätterna igenom. När jag ändå klagar på grannar så kan jag väl ta upp att det inte går att ha mitt fönster öppet eller balkongen, för då kommer det in cigarettrök från grannarnas balkonger. Men hur dom orkar gå upp på natten för att röka är ett mysterium för mig.
Grattis pappa som fyller 41 idag!!

Kommentarer
Postat av: Morfar

Vill bara instämma i ett STORT GRATTIS till BJÖRNE!!!!



Hoppas du får en verkligt fin dag.



Teres & Dick

2010-07-03 @ 19:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0