Juli 14, 2010

Halv tio i morse hade jag läkartid. Efter det var det dags för sprutan. Det gick bra att ta den men nu mår jag redan skit. Ärligt talat nu orkar jag knappt sitta upp. Nästan hela kroppen värker och febern känns inte långt borta. Dessutom sa läkaren bara att pegintronet hjälper - om att jag åter igen tappar håret. Kanske inte rätt sak att säga eftersom det var det som sades när jag fick massa konstiga och svåra biverkningar från första omgången jag var sjuk. Nu fick jag tungt och andas också. Om biverkningarna inte blir bättre och håret fortsätter att ramla (nästan inget alls kvar nu) så orkar jag inte hålla på med det här längre. Jag tycker jag gjort mitt liksom. Men det är ju jag som förlorar på det om pegintronet skulle hjälpa och jag slutar med det. Så egentligen förlorar jag hur jag än gör. Alltid uppmuntrande.

Kommentarer
Postat av: Morfar

Pernilla, det är bra att du tänker logiskt och försöker kämpa vidare. Vi tänker på dig och hoppas med dig att allt snart ska vara över. Många kramar.

2010-07-14 @ 17:43:58
Postat av: sussi

Va jobbigt:(HANG IN THERE BABY!!!!Onskar att jag var dar med dig!

P&K

2010-07-15 @ 08:04:14
Postat av: Anonym

Du kanske ska sänka dosen på peginfronet.Prata med din läkare.Min dotter tar också samma medicin (0,13)mil. och hon känner inte av det så mycket.Hon började med 0,5 men det blev för mycket för hennes kropp.Hon tappar inte håret och mår bra i övrigt.

Lyck till.

2010-07-16 @ 20:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0