Juli 8&9, 2010

Igår mådde jag riktigt illa från interferonsprutan. Det gör jag fortfarande. Det är anledningen till att jag inte bloggade igår. Men först skulle jag ta sprutan vid elva. Men det var tydligen fullt på mottagningen så vi fick vänta i en timme. Sen kunde vi äntligen äta lunch så vi hämtade Bebbe och åt på stan. Tillslut var vi (jag) klar vid halv tre och redan då mådde jag illa. Men det blev lite bättre sen så pappa släppte av mig hos mamma så kom ebba dit och vi pluggade lite fysik. Efter det åkte ebba och jag till stan för att äta middag. Efter middagen mådde jag så jävla illa att det höll på att gå lika illa på bussen. Men jag klarade mig ifrån det som tur var och hoppade av vid hållplatsen hos mamma och var där några timmar för att se om illamåendet skulle lägga sig. Men nu är jag hos pappa igen och jag mår fortfarande lika illa. Jag glömmer verkligen bort varje gång hur det är att gå runt och må illa hela tiden. Annars om man är magsjuk eller nåt sånt så kräks man ju och sen mår man bättre men det här går inte över. Den här gången fick jag bara feber en liten stund iaf. Superskönt det ändå. Fast jag har fortfarande jätteont i kroppen och speciellt alla opererade ställen och porten känns som den ska flyga ut - igen. Jag skulle ringa till Q84 om det blev outhärdligt. Men vad är outhärdligt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0