the end of the day

Vilken bra dag det har varit idag asså! Nu håller jag på att packa upp det jag köpte idag med Julia och samtidigt packar det som ska med imorgon. Synd bara att jag ska upp tidigt imorgon för jag är redan helt slut. (Okej, har vart det sen sju men det är kanske inte okej att erkänna.....) Där emot är jag rädd att jag glömt något viktigt i necessär väg. Jag har en svart gigantisk sak i storlek handväska som brukar bli proppfull. Inte denna gång, VARFÖR? Sen är ju frågan också om datorberoende Pernilla ska ta med sig sin lilla vän till enköping eller om den mår bäst av att vara hemma och vila några dagar. Nu när jag packar ser jag också att nästan alla mina kläder bara är svarta eller gråa. Några slår jag på stort med och har båda färgerna på sig. Sen finns det lite mörklila saker och lite mörkblå grejer. Tills man kommer till mina fina strumpor. Dom får väl stå för färgen i min garderob.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0